کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه

کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه

 کسب درآمد کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه
 
شیوه‌های متنوعی برای کسب درآمد از طریق ترید کردن در بازار فارکس وجود دارد. علیرغم اینکه خیلی از این راه‌ها نیاز به سرمایه زیادی دارند، اما با کمی هوشمندی می‌توانید حتی بدون نیاز به سرمایه اولیه و ریسک، در بازار فارکس ترید کرده و به درآمد خوبی هم دست پیدا کنید. پراپ تریدینگ یکی از این روش‌ها است که به‌طور خلاصه، با کمک سرمایه دیگران در بازار فارکس سرمایه گذاری می‌کنید. تجمیع سرمایه سبب رشد نرخ سودآوری شده و تریدر و سرمایه گذار هر دو می‌توانند به سود دست پیدا کنند. این معامله دو سر برد بوده و یقینا ارزش توجه بیشتر را دارد.
در پراپ تریدینگ ما به جای کسب درآمد مستقیم از طریق معامله از طرف مشتریان، روی سود مستقیم بازار سرمایه گذاری می‌کنیم. این نوع فعالیت تجاری زمانی رخ می‌دهد که یک شرکت مالی به‌جای اینکه روی کمیسیون‌هایی با حاشیه سود کم که از طریق فعالیت معاملاتی مشتری به دست می‌آید، حساب کند، از فعالیت‌های بازار کسب درآمد می‌کند. این نوع معامله می‌تواند شامل تجارت روی سهام، اوراق قرضه، کالاها، ارزها یا سایر ابزارها هم باشد. شرکت‌های مالی یا بانک‌های تجاری که در تجارت اختصاصی شرکت می‌کنند، اطمینان دارند که این روش دارای مزیت رقابتی بوده و آن‌ها را قادر می‌سازد تا بازدهی سالانه‌ای بیش از سرمایه گذاری شاخص را داشته باشند.


پراپ تریدینگ چگونه ما را به سود می‌رساند؟

معاملاتی از این دست زمانی اتفاق می‌افتد که یک میز معاملاتی در یک موسسه مالی، شرکت کارگزاری، بانک سرمایه گذاری، صندوق تامینی یا سایر منابع نقدینگی از سرمایه و ترازنامه شرکت برای انجام معاملات مالی خود استفاده کنند. این معاملات معمولا ماهیت سفته‌بازی داشته و انواع مشتقات یا سایر ابزارهای سرمایه گذاری در آن به کار گرفته می‌شود. این شیوه مزایای زیادی هم به همراه دارد. در پراپ تریدینگ، موسسه مالی یا بانک‌های تجاری به سودهای فصلی و سالانه بالاتری دست پیدا می‌کنند.

هنگامی که شرکت یا کارگزاری به نمایندگی از مشتریان معامله می‌کند، درآمد‌هایی به‌صورت کمیسیون و کارمزد به دست خواهد آمد. این درآمد می‌تواند درصد بسیار کمی از کل مبلغ سرمایه گذاری شده یا سود ایجاد شده را هم نشان دهد. اما فرایند پراپ تریدینگ به یک موسسه اجازه می‌دهد تا ۱۰۰ درصد از سود حاصل از یک سرمایه گذاری را محقق کند. مزیت دوم هم این است که موسسه می‌تواند موجودی اوراق بهادار را ذخیره کند. این کار از دو جهت اهمیت دارد؛ اول اینکه موسسه می‌تواند سود بیشتری را به مشتریان خود ارائه کند و دوم هم موسسات می‌توانند هنگام سخت‌تر شدن شرایط خرید و فروش اوراق بهادار در بازار، برای بازارهای نزولی یا غیر نقد شونده آماده شوند.


پراپ تریدینگ چه مزایایی دارد؟

دلیل اینکه پراپ تریدینگ به محبوبیت بالایی در طول سالیان اخیر دست پیدا کرده‌، مزایای جالبی است که در اختیار تریدرها می‌گذارد. پراپ تریدینگ انعطاف پذیری بالاتری نسبت به روش‌های دیگر داشته و می‌توانید با سرمایه مالی قابل توجهی، خلاقیت و جسارت بیشتری هم در بازار داشته باشید. در واقع شما دیگر نگران قوانین و مقررات خاص در زمینه ترید نبوده و با اطمینان بیشتری می‌توانید رضایت مشتری را کسب کنید. همین سبب خواهد شد که فرصت‌های پنهان و پویاتری از بازار فارکس را شناسایی کرده و حضور موفقی هم در آن داشته باشید.
با کمک پراپ تریدینگ می‌توانید به بازارهایی با تنوع بیشتر دسترسی پیدا کنید. حضور در چنین بازارهایی یقینا با حساب شخصی ممکن نبوده و به سرمایه بیشتری نیاز دارد. بازارهایی را خواهید داشت که نیازمند ابزارهای مالی پیچیده‌ای بوده و با کمک سرمایه خوبی که فراهم کرده‌اید، امکان وارد کردن ارزهای مختلف به ترید خود را نیز خواهید داشت. ریسک‌پذیری زمانی می‌تواند منطقی باشد باشد بتوانید تنوع خوبی در ابزارهای مالی داشته باشید و پراپ تریدینگ این امکان را برای شما فراهم می‌کند. یقینا سود بیشتری هم در بازارهای مالی نصیب شما خواهد شد.

نکته مهم دیگر، اعتباری است که از این راه کسب می‌کنید. شما با پراپ تریدینگ می‌توانید تریدر یک شرکت مالی بزرگ باشید. شما با ترید از طریق حساب شخصی نمی‌توانید چنین قدرتی داشته باشید و دیگر به اطلاعات و منابع روز دسترسی ندارید. اما با پراپ تریدینگ می‌توانید حمایت و راهنمایی حرفه‌ای دریافت کرده و به رده‌های بالاتر هم فکر کنید. در نظر داشته باشید که ترید در یک شرکت مالی وظیفه سنگین‌تری هم داشته و در عین پخته شدن، می‌توانید به سود بالاتری هم دست پیدا کنید. ریسک سرمایه شخصی در این روش وجود نخواهد داشت. شما تنها سرمایه اولیه کمی را وارد کرده و در عین حال، می‌توانید حجم زیادی از ابزارهای مالی را برای خود داشته باشید. در ادامه می‌توانیم به موارد زیر هم اشاره کنیم:

        دسترسی به سرمایه بالا بدون نیاز به صبر
        حضور جسورانه و قدرتمند در بازار معاملاتی
        امکان بهره‌وری از شرکت سرمایه‌گذار
        حذف ریسک معامله با سرمایه شخصی
        امکان ارزیابی مهارت تریدر
        امکان افزایش سرمایه با موفقیت مکرر در ترید
        تقسیم سود به نفع تریدر
        عدم مسئولیت پذیری در صورت ضررده بودن ترید
        امکان حضور در بازارهای مالی پیچیده
        امکان ارتقا رتبه و اعتبار در شرکت‌های پراپ تریدینگ


عملکرد دقیق پراپ تریدینگ چگونه است؟

شما هم می‌دانید که ترید یکی از روش‌های خوب برای کسب سود مالی بوده و با توجه به سرمایه‌ای که فراهم می‌کنید، می‌توانید به سود دست پیدا کنید. اگر تجربه خوبی در این زمینه دارید، حتما می‌دانید که وارد کردن سرمایه‌ای بیش از ۵ درصد کل دارایی‌تان به دنیای ترید، کار درستی نیست. بنابراین، اگر دارایی کمی داشته باشید، عملا با ۵ درصد نمی‌توانید کار چندان خاصی در جهان ترید صورت دهید. به این ترتیب، یا باید درصد بیشتری از دارایی‌تان را سرمایه گذاری کرده یا از اهرم‌های بالاتر بهره ببرید تا سودی که کسب می‌کنید، ارزشش را داشته باشد.

هر کدام از این روش‌ها ریسک بالایی داشته و پراپ تریدینگ می‌تواند راه نجات بخش شما باشد. وقتی از پراپ تریدینگ استفاده کنید، هم سرمایه بالایی در ابتدا برای فعالیت خواهید داشت و هم ۸۰ درصد از سود به خود شما می‌رسد. سرمایه گذار هم در این معامله سود کرده و ۲۰ درصد را بدون انجام کاری برای خود برمی‌دارد. به این ترتیب، شما هم مشکل عدم وجود سرمایه کافی را حل کرده‌اید و هم دیگر استرس خاصی برای از دست رفتن سرمایه ندارید. کافی است که در بهترین سایت پراپ تریدینگ ثبت نام کرده و با طی کردن چالش‌ها، امکان سرمایه گذاری با صدها هزار دلار را با اکانت واقعی داشته باشید.


روش‌های دیگر برای کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه

همه ما می‌دانیم که فارکس یک بازار ارز است که ارزها در آن خرید و فروش می‌شوند. شما برای کسب درآمد باید ارز یک کشور را داشته و آن را با ارز کشورهای دیگر مبادله کرده و سود نصیب خود کنید. شاید برای‌تان جالب باشد که روش‌هایی وجود دارد که بدون نیاز به تامین سرمایه، می‌توانید سود سرشاری را نصیب خود کنید. ما در ادامه به اطلاعات مختلفی خواهیم پرداخت که در کنار پراپ تریدینگ می‌توانید به آن‌ها فکر کرده و کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری را داشته باشید.


معامله در حساب بدون سپرده

در این روش کافی است که یک حساب باز کنید تا کارگزاری شما مقداری پول روی آن واریز کند. شما نمی‌توانید این سپرده را برداشت کنید، اما می‌توانید با استفاده از صندوق، معامله خود را داشته باشید. اگر معامله شما موفقیت آمیز باشد، کارگزاری به شما اجازه می‌دهد که سود خود را برداشت کنید. چنین گزینه‌ای به معامله‌گر امکان می‌دهد تا بدون سرمایه گذاری در فارکس درآمد داشته باشد. مهم‌تر از همه، این تجربه ارزشمندی از کار روی پلتفرم معاملاتی هم به شما خواهد داد.

سپرده‌ای که یک کارگزاری در حساب شما می‌گذارد، معمولا بین ۵ تا ۷۰ دلار خواهد بود. با کمک چنین صندوق‌هایی، می‌توانید سرمایه گذاری واقعی را در حساب معاملاتی واقعی داشته باشید. دقت داشته باشید که کارگزاری هیچ سودی برنمی‌دارد و بهدلیل وجهه تبلیغاتی، حاضر است که چنین سرمایه گذاری‌هایی را روی مشتریانش داشته باشد.


استفاده از برنامه‌های وابسته

شما می‌توانید از یک سری طرح‌های وابسته برای کسب درآمد بهره ببرید. کافی است که کارگزاری‌تان را انتخاب کرده و با تبلیغ آن‌ها، از مشتریانی که جذب می‌کنید، کمیسیون دریافت کنید. امروزه برنامه‌های وابسته به فارکس در بین معامله گران محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، چرا که شانس کسب درآمد بدون سرمایه گذاری برای‌شان فراهم بوده و کار نسبتا ساده‌ای هم محسوب می‌شود. شرکت در برنامه وابسته به این معنی است که شما مشتریان جدیدی را جذب می‌کنید که آماده کار در بازار فارکس هستند و برای آن پاداش دریافت می‌کنید.
بسته به شرایط و ضوابط یک برنامه وابسته، گاهی اوقات بدون توجه به موفقیت معامله‌گر در تجارت فارکس، می‌توانید پاداش خود را دریافت کنید. اگر سایت یا وبلاگی داشته و در شبکه‌های اجتماعی هم بازدید کننده خوبی دارید، می‌توانید از این طریق برای تبلیغ و کسب درآمد بیشتر استفاده کنید.


شرکت در مسابقه‌ها

برخی از کارگزاری‌ها بهطور منظم اقدام به برگزار مسابقاتی برای حساب‌های آزمایشی و واقعی خودشان می‌کنند. مانند سایر اشکال رقابتی، ماهیت رقابت در فارکس هم ساده است و شما در کنار سایر ارائه کنندگان مناقصه، درآمد خود را در یک حساب آزمایشی، در مدت زمان کوتاهی چندین برابر افزایش داده و پاداش دریافت می‌کنید. در صورت داشتن اکانت دمو، باید در مدت زمان مشخصی سود خود را به میزان مشخصی در حساب خود افزایش داده و در نهایت، پاداش را در حساب واقعی خود دریافت کنید. با شرکت در چنین مسابقاتی، شما بدون سرمایه گذاری در فارکس یک معامله‌گر خواهید بود.

مسابقاتی وجود دارد که در آن با همه جفت ارزهای دیجیتالی معامله می‌کنید. ارزهای دیجیتالی به‌دلیل نوسانات‌شان دارایی بسیار مناسبی برای کسب سود بالا هستند. چنین روندی واقعا شگفت انگیز بوده و می‌توانید کم کم تجارت خود را گسترش دهید.
بازار فارکس خرید و فروش ارز در سراسر جهان را تسهیل کرده است. همانند سهام، هدف نهایی در معاملات فارکس، کسب سود خالص با خرید به قیمت پایین و فروش به قیمت بالا است. معامله‌گران فارکس می‌توانند تعداد انگشت شماری از ارزها را نسبت به معامله‌گران سهام که باید هزاران شرکت و بخش را تجزیه و تحلیل کنند، داشته و از آن‌ها سود کسب کنند. از نظر حجم معاملاتی، بازارهای فارکس جزو بزرگ‌ترین بازارها هستند. به‌دلیل حجم معاملاتی بالا، دارایی‌های فارکس به عنوان دارایی‌هایی با نقد شوندگی بالا دسته بندی می‌شوند. اکثر معاملات ارزی هم شامل معاملات نقدی، فوروارد و سوآپ ارز است. با این حال ریسک‌هایی هم داریم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.


معاملات فارکس چه ریسکی دارد؟

ریسک‌های اهرمی

در معاملات بازار فارکس، اهرم نیاز به سرمایه گذاری اولیه کوچکی به‌نام مارجین دارد تا بتوانید به معاملات قابل توجهی در ارزهای خارجی دسترسی پیدا کنید. نوسانات کوچک قیمت می‌تواند منجر به فراخوانی مارجین شود که در آن، سرمایه گذار ملزم به پرداخت مارجین اضافی است. در شرایط نوسان بازار، استفاده تهاجمی از اهرم می‌تواند منجر به زیان قابل توجهی بیش از سرمایه گذاری اولیه شود.

ریسک معاملات

ریسک‌های معاملاتی همان ریسک‌های نرخ ارز هستند که به‌دلیل اختلاف زمانی بین شروع قرارداد و زمان تسویه ایجاد می‌شوند. معاملات فارکس ۲۴ ساعته انجام می‌شوند و همین می‌تواند نرخ ارز را قبل از تسویه معامله تغییر دهد. در نتیجه، ارزها ممکن است در زمان‌های مختلف ساعات معاملاتی، با قیمت‌های مختلف معامله شوند. هر چه قدر که اختلاف زمانی بین انعقاد و تسویه قرارداد بیشتر باشد، ریسک این معامله افزایش پیدا می‌کند. هر گونه اختلاف زمانی می‌تواند ریسک مبادله را با نوسان مواجه کند. افراد و شرکت‌هایی که با ارزها معامله می‌کنند، با هزینه‌های مبادله‌ای افزایش یافته و حتی سنگین‌تر هم مواجه خواهند شد.

ریسک طرف مقابل

وقتی در بازار فارکس معامله می‌کنید، طرف مقابل شما می‌تواند شرکتی باشد که دارایی را در اختیار سرمایه گذار قرار داده است. بنابراین، «ریسک طرف مقابل» می‌تواند از سوی فروشنده یا کارگزاری در یک معامله خاص رخ دهد. در معاملات فارکس، قراردادهای نقدی و آتی روی ارزها توسط صرافی یا اتاق پایاپای تضمین نمی‌شود. در معاملات نقدی ارز، ریسک طرف مقابل ناشی از پرداخت بدهی بازارساز هم خواهد بود. در شرایطی که بازار نوسان دارد، طرف مقابل ممکن است نتواند به قرارداد خود پایبند باشد.

ریسک مربوط به کشورها

هنگامی که گزینه‌های سرمایه گذاری در ارز سنجیده می‌شود، باید ساختار و ثبات کشور صادر کننده هم ارزیابی شود. در بسیاری از کشورهای در حال توسعه و جهان سومی، نرخ ارز به ارز قدرتمندی مانند دلار آمریکا وابسته است. در این شرایط، بانک‌های مرکزی باید ذخایر کافی برای حفظ نرخ ارز ثابت را داشته باشند. یک بحران ارزی می‌تواند به دلیل کسری‌های مکرر تراز پرداخت رخ دهد و همین ارزش پول ملی را کاهش می‌دهد. این روند می‌تواند اثرات قابل توجهی را روی معاملات فارکس و قیمت‌ها گذارد.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم که به چند مورد از شیوه‌های کسب درآمد از فارکس بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اشاره کنیم. هر کدام از این روش‌های در ایران و سایر نقاط جهان کاربرد دارد و بسته به شرایط خود می‌توانید بهره ببرید. پراپ تریدینگ یقینا بهترین گزینه پیش روی شما بوده و می‌توانید با ریسک و استرس بسیار کمتری از سرمایه‌ای بزرگ بهره برده و به هر دو طرف معامله که یکی از آن‌ها خودتان هستید، سود برسانید. کافی است که در زمینه ترید خبره بوده و با کمک مهارت بالای خود، عدم وجود سرمایه را پوشش دهید.

پراپ تریدینگ یک روش دو سر سود بوده و بیشترین میزان درآمد و سود هم نصیب شما خواهد شد. اگر به دنبال فعالیتی با تضمین موفقیت بالا بوده و دوست دارید که شما هم حتی بدون وجود سرمایه نقش مهمی در جهان ترید بازار فارکس داشته باشید، حتما پراپ تریدینگ را تست کرده و به نتایج شگفت‌آور آن دست پیدا کنید.